środa, 18 lipca 2012

tkaniny cd...

Szukam tkanin na narzutki pikowane dla dzieci i mam problem!! Tkaniny TILDA w Polsce są bardzo drogie
Michaela Millera, Amy Butler i innych także!!! Zależy mi na 100% bawełnie najwyższej jakości i zabawnych, kolorowych, cudnych wzorach... U nas taka bieda, bo popatrzcie na TJ's Fabric w USA no przecież oczo-pląsu można dostać, zmysły postradać i wydać wszystko co do grosza i rwać włosy z głowy że nie ma się kasy na więcej!!!! cholera jak ja bym chciała wejść do takiego sklepu (hurtowni) i podskoczyć z radości, osobiście dotknąć, dopasować wzory jeden do drugiego i wyjść z pełną torbą!!!
Nieodparcie towarzyszy mi wrażenie że jednak jesteśmy 100 lat za murzynami, czyż nie?!!!
A może ktoś wie gdzie szukać, gdzie takie sprzedają...????  rzućcie koło ratunkowe bo zaraz utopię się w rozpaczy!!!!:-(

            

  




     



4 komentarze:

  1. Właśnie takich materiałów potrzebuję! Czemu u nas dość że jest niewiele to jeszcze są tak bardzo drogie? To prawda można dostać oczopląsu:)) Piękne wzory i kolory:) Właśnie założyłam bloga będzie o meblach i szyciu, jakbyś znalazła chwilkę to serdecznie zapraszam http://oneroomflat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie piękne materiały widziałam w Mainz w Niemczech, byłam chora, że mogę tylko pooglądać, bo ceny są tylko dla nich normalne. Po prostu kolorowy zawrót głowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. takie tkaniny można kupić na ebay :)
    ceny są różne, trzeba poświęcić sporo czasu na szukanie ale można coś kupić taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak wygląda raj
    jestem tego pewna :)
    pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń