poniedziałek, 16 lipca 2012

TILDA is MY world!!!!!


Zakochałam sie bez pamięci, namięnie jak szalona !!!!! Godzinami mogę wpatrywać się w przepiękne tkaniny, desenie, wzory, cudne papiery, tasiemki, guziczki...urocze podusie, narzuty, lalki, króliczki... bo TILDA to cały świat, TILDA is my world!!!! A wszystko za sprawą jednej dziewczyny z Norwegii, która w wieku 25 lat wymysliła, zaprojektowała i tchneła życiem te cudności, Tone Finnanger thank You!!!
Zapraszam Was na mojego nowego bloga poświęconego bez reszty tej marce. Napewno znajdziecie tutaj całą masę inspiracji, nacieszycie oczka. Będzie to blog poświęony także moim pracom!!! Już z niecierpliwością przeglądam strony internetowe w poszukiwaniu tkanin, maszyna do szycia czeka więc niedługo wystartuję, mam nadzieję że wkrótce zagoszczą tu moje projekty:-)  Zapraszam serdecznie :-)

                                              









4 komentarze:

  1. Witam! Ja tez sie zakochalam ;) Przecudnej urody te materialy, kolory i desenie - ech, dech zapiera! Czekam z niecierpliwoscia na to, co z nich wyczarujesz.. Pozdrawiam.Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Tkaniny wyglądają bajecznie :)
    Zdravim, Anuszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna ta laleczcka i jaka dopracowana: płaszczyk, guziczki... boska

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też uwielbiam te klimaty!!!

    OdpowiedzUsuń